Subject: Piiritaristu liitumine. teavitamine Kaitseministeerium
From: "Jekaterina Filimonova" <[email-masked]>
To: "KM Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 12:45:44 +0300

Lugupeetud Kaitseministeerium,

Teavitame, et  Teie kinnistul Jäätmehoidla, katastrinumbriga 
51401:001:0189, on vaja teha Permisküla metskond 82, Narva metskond 17 
ja 55 kinnistute liitumine elektrivõrguga Vasknarva ja Auvere küla, 
Alutaguse vald ja Narva-Jõesuu linn, Ida-Viru maakond. LR9177, LR9181 ja 
LR9182.
Meie koostööpartner Firstel Group OÜ tuleb vajalikke töid tegema 
27.05.2025 – 27.08.2025.
Kui Teil on küsimusi, siis  palume ühendust võtta töödejuhatajaga Vadim 
FIlimonov, telefonil 5054367 või e-posti aadressil [email-masked]

-- 
Lugupidamisega

Jekaterina Filimonova

Firstel Group OÜ

Secretary / Sekretär

E-mail: [email-masked]